Satakunnan vihreät nuoret ja opiskelijat ry

Vihreä kesäleiri 27.–28.6.2011 Kullaalla (Ulvilassa)

Uutiset – 15. kesäkuuta 2011 klo 13.11 – kirjoittanut hallitus

Satakunnan vihreät nuoret ja opiskelijat järjestää jäsenilleen (ja muillekin kiinnostuneille) koulutus/vapaa-ajan tapahtuman 27-.28.6.2011 (maanantai klo 12 – tiistai klo 15) Ulvilassa, Tammen leirikeskuksessa. Tiedossa on erilaisia työpajoja mm. kansalaisvaikuttamisesta sekä grillailua ja saunomista.

Leirille osallistuminen maksaa Vinon jäsenille 5 €, muillekin vain 10 €! Hinta sisältää majoituksen ja vegaaniset ateriat. Kimppakyydit ovat mahdollisia ja esim. Kullaan Koskin tienhaarasta voidaan myös noutaa, johon pikavuorobussit pysähtyvät. Ota mukaan makuupussi tai lakanat sekä pyyhe ja säänmukaiset vaatteet.

Ilmoittaudu torstaihin 23.6. mennessä osoitteeseen jussi (ät) telaranta piste net. Samaisesta osoitteesta saa myös lisätietoja.

Satakunnan vihreät nuoret ja opiskelijat ry on toteutettu WordPress -julkaisujärjestelmällä
Kirjaudu sisään- Extranet